Polityka zwrotów

Polityka zwrotów sklepu internetowym zdrowiewita.pl

 

W dużym skrócie:

  1. Do 30 dni maksymalnie od zakupu daj nam znać że chcesz oddać produkt
  2. Napisz do nas, zadzwoń, wyślij wiadomość sms: reklamacje@zdrowiewita.pl | 662 764 155
  3. Chcesz skorzystać z oferowanej przez nas bezpłatnej opcji zwrotu? Umożliwiamy to dzięki wysyłce przez paczkomaty. Daj nam znać – wyślemy Ci mailem etykietę lub numer na paczkę zwrotną
  4. Pieniądze za zwrot trafią do Ciebie w czasie do 3 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej i zatwierdzeniu jej przez nasz magazyn do ponownej sprzedaży.

 

Co najważniejsze – damy radę rozwiązać każdy problem czy dziwną sytuację. Po stronie zdrowiewita.pl jesteśmy my – zaangażowana ekipa ludzi, którzy lubią to co robią 😊

Bądźmy w kontakcie! Pozdrawiamy!

 

  1. Niniejsza Polityka Zwrotów obowiązuje w Sklepie Internetowym www.zdrowiewita.pl („Sklep Internetowy”).

 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 30 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego produktu („Ustawowe prawo odstąpienia”).

 

  1. Podmiotem uprawnionym do dokonania zwrotu produktu jest wyłącznie Konsument. Zwrotu nie może dokonać przedsiębiorca, który zakupił produkt w związku z prowadzoną przez siebie działalnością. Jeżeli jednak przedsiębiorcą nabył produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, wówczas również posiada status Konsumenta i jest uprawniony do Ustawowego prawa odstąpienia.

 

  1. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

 

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone na przykład w

następujących formach:

a. pisemnie na adres: Sklep ZdrowieWita, Al. Jerozolimskie 439, 05-800 Pruszków

b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zdrowiewita.pl lub / oraz reklamacje@zdrowiewita.pl
c. wysyłając wiadomość sms na numer telefonu: 662 764 155 lub dzwoniąc

 

  1. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części.

 

  1. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres: Sklep ZdrowieWita, Al. Jerozolimskie 439, 05-800 Pruszków

 

  1. Konsument powinien zabezpieczyć zwracany produkt w taki sposób, by nie uległ on zniszczeniu w czasie transportu.

 

  1. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

 

  1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

 

  1. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

  1. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na produkcie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Produktu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty badania produktu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).
  1. Ustawowe prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:

    a. przekroczenia ustawowego terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcę o woli odstąpienia od umowy sprzedaży; - w naszym sklepie jest to termin 30 dni.

    b. gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    c. gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest produkt, który znajdował się w zapieczętowanych opakowaniach, których otwarcie uniemożliwia zwrot ze względów ochrony zdrowia
  1. Niniejsza Polityka Zwrotów jest integralną częścią Regulaminu Sklepu Internetowego i wchodzi w życie z dniem 01.01.2018 r. z późniejszymi zmianami

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium